Lana mag trakteren - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van wout smit - WaarBenJij.nu Lana mag trakteren - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van wout smit - WaarBenJij.nu

Lana mag trakteren

Door: wout

Blijf op de hoogte en volg wout

20 September 2005 | Nederland, Hollandscheveld

Vandaag begon onze dag om 06.00 uur.
Ninzi was wakker, op zich vroeg, maar als je de voorgeschiedenis bekijkt dan valt het nogal mee.
Gisteravond heeft ze namelijk tegen 19.30 uur de laatste fles gehad, aangevuld met rijstebloem. Dus dat in ogenschouw nemende heeft ze het geweldig gedaan.
Vandaag was verder een rustig dagje, heel anders als twee weken geleden toen we Ninzi net een dagje bij ons hadden en onze wereld totaal op de kop stond.
Maar het is verbluffend dat je twee weken later al kunt zeggen dat je een rustig dagje gehad hebt.
Vorige week dinsdag bezochten we haar kindertehuis, net als vandaag onze vrienden Eric en Anne-Marie dat gedaan hebben.
Benieuwd hoe dat gegaan is met Bongani.
Wel dat zullen we wel van hun horen binnenkort.
Vanmorgen met Lana naar de peutergym geweest, ze vond het weer geweldig.
Toen mama met Ninzi kwam mocht ze natuurlijk ook nog even trakteren. Trots dat ze dan is onze kleine meid. Natuurlijk wou ze niet hebben dat de andere moeders aan Ninzi zaten, want die is van mama he?!?!
Met Ninzi gaat het in een woord super, het eten, het slapen in haar nieuwe kamertje het gaat prima. Je zou toch denken dat zo´n kindje wel iets mee krijgt van de veranderingen, maar misschien is dat wel helemaal niet zo. We merken er in ieder geval helemaal niets van.
Vanmiddag kwamen de twee trotse oma´s hun kleindochters weer even bewonderen.
Het is heel fijn om te weten dat er meer mensen zijn die heel erg blij en trots zijn met/op onze Ninzi.
Wel vandaag hebben we eigenlijk niet veel bijzonders gedaan, Wout is aan het straten geweest bij de waslijnpalen en Carin is bezig de laatste was van Zuid-Afrika weg te werken. Lana vermaakt zich prima met haar zandbak, trampoline en verdere spulletjes.
Ninzi zit lekker in haar baby-ritme van wakker wezen, fles drinken, slapen.
Al met al zijn we one happy family.

tot lees,

de kids en pa en ma

p.s. de foto´s volgen later deze week

• 20 September 2005 - 19:42

Gijsbert En Linda:

Welke week komen de foto's?

Wij lezen elke keer de gezellige verhalen, en mogen deze dan ook gelijk printen voor moeders. Wij vinden het heerlijk om te lezen dat jullie gezin ook compleet is en wensen jullie dan ook heel veel geluk toe.