Ninzi kreeg bezoek - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van wout smit - WaarBenJij.nu Ninzi kreeg bezoek - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van wout smit - WaarBenJij.nu

Ninzi kreeg bezoek

Door: wout

Blijf op de hoogte en volg wout

22 September 2005 | Nederland, Hollandscheveld

Vandaag had Wout het rijk alleen met zijn twee dochters. Moeders had namelijk andere bezigheden deze dag.
Maar gelukkig is vaders niet geheel onervaren, dus hij heeft zich wel gered.
Vanmorgen heeft Carin Ninzi nog de fles gegeven, maar om 07.30 uur hadden wij het rijk alleen. Dus eerst papa in de kleren en daarna Ninzi wassen en aankleden. Toen dit gebeurd was hebben Ninzi en ik de `grote´zus maar eens wakker gemaakt.
Deze was nog lekker in dromenland, maar toen ze ons hoorde was ze meteen klaarwakker en zei:`Goeiemorgen Ninzi, ik ben wakker´.
Dus Lana ook gewassen, terwijl Ninzi op het eenpersoonsmatras op de grond lag, en haar kleertjes aangedaan.
Om half negen zatten we lekker aan het ontbijt met zijn drietjes. Ninzi zit al lekker in de kinderstoel. Lana heeft een lekker broodje en een beker melk.
De morgen vliegt voorbij en voor we het weten belt mama dat ze klaar is en naar huis komt, pap dekt de tafel en dan lekker eten.
Toen we net goed en wel zatten kwam de wijkverpleegkundige Liesbeth Oostra om Ninzi d´r hielprik te geven en ze had ook de weegschaal meegenomen.
Wat blijkt Ninzi is slechts 300 gram lichter dan Lana was toen ze negen maand oud was.
Is Ninzi nu dik of Lana nu een iel poppetje geweest, laten we het maar op het laatste houden. Hoewel Ninzi wel stevige beentjes heeft, is ze voor de rest niet echt dik te noemen.
Toen volgde de hielprik, zonder een centje pijn onderging Ninzi dit. Ze liet geen traantje lopen, gelukkig maar.
Vanmiddag kwamen de buren even aanwippen om Ninzi te bewonderen. Om 16.00 uur liet Carin ons weer even alleen en ben ik met Ninzi in de wandelwagen en Lana op d´r fietsje naar het dorp gegaan. Nog even wat boodschapjes doen en toen weer terug naar huis, al met al bijna een uur onderweg.
Na het eten hebben we nog even lekker geluierd met onze dochters, alvorens ze lekker onder de douche zijn geweest.
Nu liggen onze twee schatjes in bed, hangt Carin aan de telefoon en typ ik dit bericht.
Dus nu nog even tv kijken en dan lekker slapen.

en morgen gezond weer op.

tot morgen,

een gelukkig gezinnetje

• 22 September 2005 - 19:09

Pa En Ma:

Wat maak je toch iedere keer mooie verslagen van de dag. Ik weet niet iedere keer zoveel te schrijven, maar dat hoeft ook niet, want tot nu toe zijn we iedere dag nog langs geweest en zijn we derhalve goed op de hoogte.
    Heel fijn is het dat alles zo goed gaat en dat Lana niet jaloers is.
    Ga zo door!
    Groetjes pa en ma.

• 22 September 2005 - 19:12

Miranda:

Hallo gelukkig gezinnetje, alles gaat naar wens zo te lezen en te zien aan de leuke foto's. Tja en soms heb je het druk met andere bezigheden...! Dat heb je soms zo. Ik ben vandaag naar "Diever"geweest had instruktie over het oproepsysteem, mooi systeem, maar het zal wel even tijd kosten om alles goed te doen.
    Ik hoop voor Lana dat het zalfje goed werkt.

Groetjes miranda.

• 22 September 2005 - 19:49

Theo En Terry En Kids:

Jongens we lezen nog elke dag en we vinden het fijn om te lezen dat bij jullie alles goed gaat groetjes Theo Terry en kids

• 22 September 2005 - 19:55

Roelie:

We hadden net telefonisch contact met jullie en ik wil toch nog even zeggen dat je echt maar eens 'kinderen of ouders van nu" moet gaan schrijven Wout.
    Wij blijven ook jullie site volgen.
    Geweldig dat alles goed met Ninzi is en hopelijk gaat het met Lana ook gauw weer beter.
    Lana, Jorn houd de lolly nog tegoed hoor.
    Zeg veel pleziet verder nog met elkaar en geniet nog maar lekker van jullie vakantie,voordat je het weet begint het drukke leven weer.
    Groetjes Roelie en de rest

• 23 September 2005 - 19:08

Ally En Yvonne:

Hallo familie Smit.Heel fijn dat alles zo goed gaat bij jullie.We blijven de site volgen,hartstikke leuk.Vooral de foto's erbij is zo leuk,je ziet jullie genieten(en dat hebben jullie ook verdiend)Ga zo door!!!
    Groetjes van ons 4en.