Hallo lieve mensen - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van wout smit - WaarBenJij.nu Hallo lieve mensen - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van wout smit - WaarBenJij.nu

Hallo lieve mensen

Door: wout

Blijf op de hoogte en volg wout

23 September 2005 | Nederland, Hollandscheveld

Aan alles komt een eind en zo ook aan het typen van berichtjes op deze site.
Wij hebben gemeend jullie de eerste week van onze thuiskomst nog een beetje op de hoogte te moeten houden van het reilen en zeilen in huize Smit.
Met Ninzi gaat het geweldig goed, zoals jullie hebben kunnen lezen, en dat is natuurlijk geweldig.
Met Lana gaat het eigenlijk boven verwachting, want waar wij een beetje jaloezie verwacht hadden valt dat eigenlijk te verwaarlozen.
In tegendeel zelf Lana is reuze trots op en blij met haar kleine zusje. Ze wil niet hebben dat andere mensen aan haar of d´r spulletjes zitten, ja ja ze is echt een grote zus die voor haar kleine zusje opkomt.
Wij hebben deze week toch weer moeten wennen aan het feit dat je nu twee meisjes hebt.
Wij bedoelen dat in Lethabong alles voor je geregeld werd en dat wij alleen maar verantwoordelijk waren voor onze twee prachtige en lieve meisjes. Nu we thuis zijn gaat alles weer zijn normale gang. Het huishouden , de was, het eten, de boodschappen en dan natuurlijk de zorg voor onze meisjes. Ja het is wennen, maar we zouden niet anders meer willen.
Als je ouders wordt van een kindje dan denk je dat je nooit voor de tweede keer zoveel van een kindje kan houden als je bij de eerste gedaan hebt en nog steeds doet.
Maar nu Ninzi al weer bijna drie weken in ons gezinnetje is weet je dat de liefde voor je tweede kindje net zo extreem en bijzonder is als voor de eerste.
We kunnen God dan ook alleen maar danken dat hij ons twee van die prachtige, lieve dochters gegeven heeft. Al hebben drie mensen in het verre Zuid-Afrika natuurlijk wel een hele moeilijke beslissing moeten nemen in hun nog jonge leven. Wij zullen er alles aan doen om onze dochters niet te laten vergeten dat er in het verre Zuid-Afrika nog drie mensen zijn die hun voorgoed in hun hart hebben gesloten.
God bless them for now and in the future.
Vandag mailde Eric ons de foto´s van het ziekenhuis waar Ninzi geboren is, we zijn hier blij mee. Eric bedankt.
Lieve mensen hierbij willen wij het laten.
Morgen volgt er nog een klein berichtje met een fotocollage van deze drie bijzondere weken uit ons leven.

tot morgen,

Wout, Carin, Lana en Ninzi

• 23 September 2005 - 19:44

Alie Wittenberg:

heel erg bedankt dat ik op deze manier een beetje mee mocht snoepen van jullie geluk.
    ik hoop van harte dat het jullie heel goed blijft gaan.

liefs alie.

• 23 September 2005 - 20:07

Ria Wink:

bedankt dat we mochten meeleven en tot spreeks
    groeten Ria en fam

• 23 September 2005 - 20:27

Pa En Ma Kroezen:

3 weken een website bijhouden is een heel eind
    maar jullie kunnen dat uit de kunst. Wout, je had journalist moeten worden, aan woorden heb je geen gebrek. Het zal weer wennen zijn om niet elke avond even achter de computer te gaan zitten om de sitete lezen, maar we blijven natuurlijk helemaal "on line"wat betreft het reilen en zeilen van jullie gezin.
    Bedankt voor het vele leesplezier.
    Tot ziens, pa en ma.

• 23 September 2005 - 20:55

De Schoonderwalletjes:

Ontzettend leuk en goed dat jullie dit hebben kunnen doen achter de schermen mee kijken naar jullie geluk. Nu het met mij weer beter gaat kom ik snel weer aan. Blijf zo gelukkig met z'n viertjes zo jullie het ook omschreven hebben. Klasse. Liefs ons

• 24 September 2005 - 10:56

Gerwin Bianca Mika Koster:

wout carin lana en ninzi
    nog bedankt voor die mooie weken dat wij naar jullie site hebben mogen kijken en genieten van de mooie foto's van jullie samen .jammer dat het er op zit, heb nog nooit zo vaak achter de computer gezeten als nu. alleen maar kijken op jullie site .Het is en was gewoon SUPER???om naar jullie site te mogen kijken en lezen wat jullie allemaal daar hebben gedaan?
    zal nu wel afkick verschijnselen krijgen als ik niet meer zo vaak achter de computer zit.
    ik en gerwin en mika wensen jullie samen heel veel geluk,liefde en gezondheid samen toe en we zien jullie nog wel doe de meiden een dikke kus en knuffel van ons en alsnog Hartstikke bedankt dat wij op jullie site mee mochten genieten
    groeten van ons drie Bianca gerwin en mika koster..

• 24 September 2005 - 17:19

Niels Frank Roos Dick En Annemiek:

Nou, dan ik ook voor de laatste keer. Fijn dat het goed gaat en even wennen is logisch lijkt me! 't Was leuk om steeds mee te lezen. We komen morgenmiddag want Niels is nu nog met vrienden kamperen. prettige avond en we zijn benieuwd!!! Annemiek