Zondagsrust `wreed´ verstoord - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van wout smit - WaarBenJij.nu Zondagsrust `wreed´ verstoord - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van wout smit - WaarBenJij.nu

Zondagsrust `wreed´ verstoord

Door: wout

Blijf op de hoogte en volg wout

19 September 2005 | Nederland, Hollandscheveld

Hallo allemaal,

Het is al laat maar toch nog effe wat op de site zetten natuurlijk. Door alle visite van vandaag is het er even tussendoor geschoten.
Vannacht om 03.00 uur werd Ninzi huilend wakker, nou papa met een slaperig hoofd naar boven en dat lekkere kleine ding maar bij ons in bed. Hoezo verwennen!!!! Maar ja, als je al 40 uur aan een stuk wakker bent geweest heb je geen zin om er ´s nachts ook nog verschillende keren uit te moeten voor een speentje, dus dan maar in ons bed, is makkelijker voor pa en ma. Om 07.00 uur wordt Lana wakker en roept ze ons, dus weg zondagsrust. Ook maar in bed en tot negen uur liggen we lekker met z´n viertjes in bed te genieten van elkaar, prachtig hoor.
Dan aankleden, eten en om 10.30 uur komt de eerste visite. Johan, Jannie en Gerjo hebben de primeur, hartstikke leuk toch.
Maar de andere visite laat niet lang op zich wachten, Oma Smit is er natuurlijk ook bij en Lambert en Ria hebben de video van Schiphol bij zich. Dus snel effe kijken en weer komt de emotie los als je zit te kijken.
Met Ninzi is het vannacht en vandaag geweldig gegaan, ze is reuze benieuwd naar alle mensen die voor haar komen en kijkt brutaal de wereld in. Haar oogjes staan geen moment stil. De box vindt ze ook geweldig, ze kirt van plezier. Dat was bij onze Lana wel anders.
`s Middags willen we net met de kinderen en oma gaan wandelen als de zussen van Carin ten tonele verschijnen. Ja het is heel leuk hoor zo´n nieuw familielidje en die moet natuurlijk uitvoerig bekeken worden door een ieder. Maar dat vinden we prachtig. Het is toch leuk als je opnieuw vader en moeder wordt en dat er dan zo veel visite komt om je kindje te bewonderen. Lana vindt het ook prachtig, al is het alleen maar om alle kadootjes die ze krijgt en alle koekjes, chips e.d. Lekker ding hoor onze oudste dochter.
Nadat de familie ons verlaten had toch nog even lekker met de meiden en oma gaan wandelen. Lana op haar fietsje en wij lekker lopen. ´s Avonds kwamen de vrienden ons nog feliciteren en eindelijk kunnen de trotse opa en oma Kroezen hun zesde kleinkind ook in de armen houden. Fijn dat ze terug zijn uit Londen en ook zij kunnen nu genieten van hun kleinkind Ninzi.
Alles is nu compleet in huize Smit.
Tot morgen, ik ga Ninzi d´r laatste fles geven en dan lekker naar bed.

de Smitties

p.s. foto´s volgen later deze week

• 19 September 2005 - 06:03

Oscar En Annemarie:

Welkom thuis en nogmaals gefeliciteerd met de kleine meid!!!!
    We lezen met veel plezier dagelijks jullie berichtjes, we hebben op deze manier het gevoel alles van dichtbij mee mogen maken.
    Geniet van elkaar en tot gauw!
    Dikke kus uit Zeewolde

• 19 September 2005 - 08:18

Andre, Henriette, Remon En Dennie:

Van Harte Gefeliciteerd!!!! met jullie 2de geweldige dochter.Elke dag was ik weer benieuwd naar jullie nieuwtjes op de site!
    Jullie zijn een prachtig gezinnetje en we wensen jullie dan alle goeds toe!!Gr van ons allemaal!!