Naar het gemeentehuis geweest - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van wout smit - WaarBenJij.nu Naar het gemeentehuis geweest - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van wout smit - WaarBenJij.nu

Naar het gemeentehuis geweest

Door: wout

Blijf op de hoogte en volg wout

21 September 2005 | Nederland, Hollandscheveld

Vandaag was het dan zover, na een onrustige nacht en een lekker ontbijtje, gingen we naar het gemeentehuis in Hoogeveen om Ninzi aan te geven bij het bevolkingsregister.
De vorige keer met Lana was dat echt een drama, want toen had Zuid-Afrika het Adoptieverdrag van Den Haag nog niet getekend en dat hield in dat Lana eerst nog een jaar op een vreemdelingenpas in ons land zou verblijven alvorens wij bij de rechtbank in Assen de adoptie van haar konden laten legaliseren.
Ook hete ze in dat jaar dus nog gewoon Phumza Dyibana en niet Lana Phumza Dyibana Smit.
Dit keer was alles anders. Op het gemeentehuis hielp Hennie Mulder-Kikkert ons met het invullen van de papieren en als volgende week alles verwerkt is dan is Ninzi dus al ingeschreven in onze gemeente als Ninzi Michell Maakoe Smit.
Kosten: Nul komma nul. Heel wat anders als de ruim 800,= euro van de vorige keer bij Lana.
Hierna zijn we nog even lekker wezen winkelen in Hoogeveen. Ninzi lekker in de maxi-cossie die bevestigd was op de adapters van de kinderwagen en Lana in de buggy.
We hebben nog wat kleine dingetjes voor Ninzi d´r kamer gekocht en wat spulletjes voor ons zelf.
Na het lunchen is Ninzi naar bed gegaan en ze viel als een blok in slaap.
Ook Lana heeft haar middagslaapje nog steeds nodig, dus die ging ook lekker naar bed.
Pa en ma even de handjes vrij. Wout gaat lekker in de tuin aan het werk, ja ja Carin eindelijk zijn je waslijnen klaar, en Carin zorgt ervoor dat het huishouden op orde komt.
´s Middags komen pa en ma Kroezen nog even thee drinken en hun kleindochter bewonderen, mooi hoor die trotse opa en oma´s. Ook de buurvrouw komt nog even kijken naar haar nieuwe buurmeisje.
Met de post kwamen vandaag weer een heleboel kaarten, net als de afgelopen dagen. Ook komen er nog veel mensen op visite en dan zijn er natuurlijk weer kadootjes.
Veel te gek allemaal, wel heel leuk dat er zoveel mensen aan ons denken.
Nou ik stop er mee voor vandaag, morgen moet pa het redden met z´n twee dochters. Carin is een dagje bezig met andere dingen, maar we redden ons wel.

tot morgen, terusten allemaal.

Ninzi, Lana, Carin en Wout

• 21 September 2005 - 22:18

Pa En Ma Kroezen:

Natuurlijk houden we de site tot het laatst toe bij. Minzi ingeschreven bij de Burgelijke Stand in Hoogeveen, nu dus een echte inwoonster van de Gemeente Hoogeveen. Ja, het lijkt zo gewoon, maar zo is het natuurlijk niet. Het is gewoon heel bijzonder. Uiteraard blijven wij van dag tot dag volledig op de hoogte, via de site maar zeker ook bij de bezoekjes.
    Zou het kunnen dat Lana in Z.Afrika mogelijk toch iets opgelopen heeft, mogelijk door de andere samenstelling van de voeding? Daar kan de dermatoloog wellicht antwoord op geven. Gelukkig heeft ze er verder geen last van.
    Groetjes en tot ziens, pa en ma.

• 23 September 2005 - 09:44

Fam. Everts:

We genieten erg mee van alle leuke verhaaltjes en foto"s vooral mirjam kan er maar geen genoeg van krijgen.
    Geniet ervan .
    Groetjes Fam Everts Rieg.

• 23 September 2005 - 20:47

Ronald Paula Marthijn En Sophie:

Even weer de site bekeken na twee beroerde dagen ben ik even op de been. Wij hadden niet in de gaten dat Ninzi nu al Smit heet. Van harte met deze speciale gebeurtenis!!!! de vorige keer gingen we met z'n allen naar de rechtbank en ik dacht dat bij de procedure hoorde.

• 25 Juli 2016 - 23:21

Arend En Annie Everts:

Wij zijn zeer benieuwd wie Wout, Carin, Lana en Ninzi Smit zijn.

Groet van Annie en Arend Everts.