Het gewone leventje gaat zijn gang - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van wout smit - WaarBenJij.nu Het gewone leventje gaat zijn gang - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van wout smit - WaarBenJij.nu

Het gewone leventje gaat zijn gang

Door: wout

Blijf op de hoogte en volg wout

19 September 2005 | Nederland, Hollandscheveld

Zoals jullie hierboven al kunnen lezen gaat het gewone leventje langzaam maar zeker weer z´n gang.
Lana en Ninzi hebben al een lekker ritme te pakken. Ze slapen ´s nachts lekker door en ook het eten gaat lekker. Ninzi zit nog steeds op vijf flessen voeding, maar we gaan proberen binnenkort de laatste voeding van de avond er af te halen.
Vanmorgen hebben Wout en Lana de
aankomst-kaartjes rond gebracht in Hollandscheveld en natuurlijk werden we aangesproken en gefeliciteerd. Mooi hoor al die aandacht van al die mensen. Ook alle mensen die onze site tot nu toe bezocht hebben, bijna 30000!!!, te gek voor woorden.
Al die mensen die met je meeleven je kunt je gewoon niet voorstellen hoe geweldig dat is.
Nadat we terug kwamen van de kaartjes rond brengen kwamen opa en oma nog even naar hun kleindochters kijken. Lana sliep natuurlijk al toen ze er gisteravond waren en Ninzi moest ook al weer snel naar bed, dus ze waren toch wel reuze benieuwd hoe het met Ninzi ging.
Na het middageten ging Ninzi lekker naar bed, moe en voldaan was ze. Het is echt een schatje en als ze de fles op heeft dan kirt ze van plezier. Ook Lana heeft vanmiddag haar dutje weer gedaan, ze mocht opblijven als ze wou, maar ze vroeg of ze naar haar bedje mocht. Prima toch, dan heeft ze het gewoon nodig.
Om 13.30 uur kwam de wijkverpleegkundige van het buro langs, want natuurlijk hadden wij de nodige vragen over haar toekomstige voeding en over haar medische gezondheid, de prikjes e.d.
Liesbeth gaf ons tips e.d. en legde ons weer alles uit over het buro en zijn gebruiken.
Toen zij weg was kwam er visite, dus onze dametjes werden weer verwend en Ninzi vond het allemaal prima.
Nu liggen ze alle twee lekker te slapen en hebben wij weer een avondje voor ons zelf.
We danken God dat alles zo voorspoedig verloopt en dat hij ons gezinnetje bij elkaar gebracht heeft. Nu gaat het grote genieten beginnen.

tot morgen,

Wout, Carin en de meisjes

p.s. de foto´s volgen later deze week

• 19 September 2005 - 21:03

Christine Visscher:

Lieve Carin, Wout en Lana, Van harte gefeliciteerd met jullie Ninzi! Ik wens jullie heel veel geluk met haar en met elkaar!
    Lieve groet,
    Christien

• 20 September 2005 - 08:13

Henk En Jannie:

We hebben jullie site met veel plezier gevolgd en nog steed. We komen deze week of volgende week zeker even langs om Ninzi tebewonderen want op de foto is het toch anders dan in het echt. nou tot later groeten ons.

• 20 September 2005 - 18:15

Gerard Carola Jesper En Lynn:

Hoi wout en carin en de kids natuurlijk. Fijn dat jullie weer in Nederland zijn. De kids zien er geweldig uit en gaan een super toekomst tegenmoet. We zien elkaar ongetwijfeld nog in het Limburgse of voor jouw wout ergens waar oranje speelt. Leuk dat we met jullie mochten
    meelez(v)en op deze site!
    Groet en tot ziens, Gerard Carola Jesper en Lynn